Najczęściej zadawane pytania
1. Przelew tradycyjny/standardowy
Numer konta (mBank): 60 1140 2004 0000 3002 8057 1589
2. Za pobraniem – za paczkę zapłacisz kurierowi przy odbiorze lub kartą przy paczkomacie.
3. Korzystając z systemu szybkich płatności Paynow dostępnego na stronie.
Nasza strona oferuje dostawy poprzez:
- kuriera: DHL, DPD, UPS, FedEx, InPost oraz Kurier48 (Poczta Polska)
- paczkomat InPost
Tak, wszystkie produkty na naszej stronie są oficjalne i oryginalne.
Tak, każdy album wlicza się do wszystkich tych rankingów.
W przypadku, gdyby numer śledzenia nie działał należy odczekać 24h, gdyż mógł do tego czasu nie zostać zaktualizowany w systemie. Gdyby jednak wciąż nie działał proszę skontaktować się z nami bezpośrednio poprzez e-mail lub formularz kontaktowy na stronie.
Gdy plakat jest wyprzedany nie będzie on w przyszłości ponownie dostępny, ponieważ jest to dodatek, który dołączany jest wyłącznie do preorderu albumu.
Plakaty do albumów nigdy nie są produkowane ponownie, więc w przypadku albumów, które zostały już wydane – plakat nigdy nie jest dodawany do albumu.
Plakaty (które są po za albumem, w tubie) dodawane są wyłącznie w preorderze. W takim przypadku na naszej stronie należy wybrać opcję “Wersja: plakat w tubie”, która znajduje się zawsze nad przyciskiem “dodaj do koszyka”. Jeżeli zamówienie zostało złożone w preorderze, z plakatem w tubie, ale plakat nie doszedł – proszę skontaktować się z nami.
W przypadku, gdy przy zamawianiu nie było opcji “z plakatem w tubie” nad przyciskiem “dodaj do koszyka”, a w opisie był wypisany plakat – przeważnie zawsze jest to plakat wewnątrz albumu – proszę wtedy o dokładne zapoznanie się ze zdjęciem dodatków albumu.
Plakaty dodawane poza albumem nie są dodawane do zamówień, które zostały złożone po preorderze. Preorder albumu oznaczany jest poprzez “[PREORDER]” przez nazwą albumu. W przypadku braku takiego oznaczenia preorder danego albumu został zakończony i nie ma możliwości zamówienia albumu z plakatem.
Plakaty dodawane po za albumem nigdy nie są wypisywane przez nas w opisie.
Nie, albumy są nowe i zafoliowane, więc nie ma takiej możliwości.
Czasami przed premierą określonego albumu będzie można zamówić album z wybraną kartą. Produkty te będą oznaczone jako „[GO]”. Więcej o warunkach kupna takich albumów będzie w opisie danego produktu oraz w FAQ pod „Co to jest [GO]?”
GO (ang. group order) – są to zamówienia, w których można wybrać kartę członka zespołu lub/i dodatki w danym albumie. Albumy te przychodzą otwarte w celu doboru kart, są one nowe, nieużywane.
W przypadku takich produktów wymagana jest płatność z góry. W przypadku, gdyby ktoś zamówił album z płatnością przy odbiorze to takie zamówienie jest automatycznie anulowane.
W przypadku zamówienia takiego produktu należy w wiadomości do zamówienia wpisać 3 (lub więcej) biasów, w kolejności od osoby, którą lubi się najbardziej do najmniej.
Zamówienie produktu z dopiskiem „[GO]” NIE gwarantuje, że dostanie się takiego członka jakiego się wybrało. Przydzielanie członków odbywa się według kolejności zamówień. Im szybciej zamówisz i zapłacisz tym większa szansa, że dostaniesz osobę, którą chcesz.
Gdy przyjdą albumy, otwierana jest taka ilość jaka zamówi ten produkt, a potem karty (i inne dodatki jeśli są) są przydzielane każdej osobie według tego jakich biasów wybrała. Po przydzieleniu ich są one wysyłane – wysyłka może trwać trochę dłużej niż w przypadku zafoliowanych albumów.
GO są realizowane tylko podczas wychodzenia najnowszego albumu danego artysty, nie ma możliwości wyboru kart w starszych albumach. W przypadku, gdyby ktoś zebrał większą ilość osób, które chcą wybrać kartę w jednym konkretnym albumie może się skontaktować z nami.
W przypadku, gdyby nie przyszedł e-mail z hasłem należy sprawdzić folder spam. W przypadku, gdy nie będzie go w folderze spam proszę o skontaktowanie się z nami poprzez e-mail: kontakt@yumiko.pl.
Proszę o sprawdzenie czy e-mail nie trafił do folderu spam. Jeżeli nie doszedł, można się skontaktować z nami poprzez e-mail w celu upewnienia się czy zamówienie na pewno doszło.
Brak potwierdzenia e-mail nie oznacza, że zamówienie nie wpłynęło.
W przypadku, gdy e-maile z potwierdzeniem złożenia zamówienia nie przychodzą, można założyć konto na stronie, co umożliwi wgląd do swoich zamówień. Wszystkie złożone zamówienia pojawiają się wtedy w zakładce “Moje konto” -> “Zamówienia”.
Produkt zostanie wysłany przez Sprzedawcę w sposób wybrany przez Klienta podczas składania Zamówienia w terminie od 2 do 7 dni roboczych w przypadku, gdy Produkt jest na magazynie.
W przypadku Produktów na zamówienie zostaną one wysłane od 14 do 28 dni roboczych od dnia zamówienia lub w przypadku produktów zamówionych przed wydaniem – liczone od daty wydania.
Preorder jest to okres przed wydaniem albumu, w którym można zamówić album. Często do albumów zamówionych w tym okresie są dodawane specjalne dodatki, które nie są dostępne w albumach zamówionych po dacie wydania albumu.
Preorder benefit(s) to specjalny dodatek lub dodatki znajdujące się bezpośrednio w albumie lub poza nim, które dostępne są wyłącznie w albumach zamówionych przed datą wydania albumu.
Nie, towar jest wysyłany z Polski, więc wszystkie opłaty związane z sprowadzeniem produktu wliczone są już w cenę.
Tak, jest taka możliwość, wystarczy przy realizacji zamówienia zaznaczyć „płatność przy odbiorze”.
Płatność przy odbiorze dostępna jest jedynie w przypadku wyboru wysyłki: kurierem InPost, paczkomat InPost oraz kurier POCZTEX (Poczta Polska).
Staramy się na bieżąco uzupełniać asortyment.
W przypadku, gdy danego produktu nie ma w ogóle lub nie ma go na magazynie, a zależy Tobie na czasie – skontaktuj się z nami.
Tak, zmiana wersji albumu jest możliwa jedynie do momentu nadania paczki. Po jej nadaniu nie ma takiej możliwości. W celu zamiany wersji proszę o skontaktowanie się na email.
Tak, staramy się, aby zawsze przychodziły różne wersje albumów. W przypadku, gdybyśmy nie mieli wystarczającej ilości różnych wersji na stanie powiadamiamy o tym Zamawiającego poprzez e-mail.